Pluggisdag idag!

Åhh, idag kommer bli en pluggisdag tror jag fast det vill jag fan inte! Jag har musikprov imorgon och ett NO-förhör att öva till.. Men jag vill gå och shoppa idag, nya jeans för det behöver jag verkligen! Så jag ska försöka plugga nu snabbt och så för vi se om jag hinner kanske men jag tror absolut inte det. Det får jag väll göra någon annan dag i veckan då! Fan också. Sen råka jag säga till min pappa att jag kunde äta lunch med honom vilket jag inte kommer hinna! Vad ska ni göra för mysigt idag då? :( Kram
USB minnet där jag har allt för det super komplicerade musikprovet som jag inte ens har börjat öva till! Panik...

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

okej vad bra :)

2011-03-20 @ 13:44:07
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0