Min dag jao!

Haha, idag har jag varit i skolan som vanligt. Mys mys! Ne men det var lite små härligt faktiskt. Gick snabbt idag och lunchen var härlig för jag var med en kompis som heter Louise och prata väldigt mycket liksom! Sen så flöt dagen på. Efter det så gick jag hem för jag är så jävla förskyld, grymt jobbigt! Åt en banan och sen till kl 4 så var jag nere på min extra pappas gym för att han hade tid då att träna mig lite. Behöver ju extra hjälp, haha? Aja, men han gjorde massa övningar med mig och vi träna hårdare än förra gången eftersom jag har börjat käka nu. Efter det var jag tvungen att äta en banan igen och nu kommer jag spy när som helst! Usch. Hatar dom verkligen, smakar mjöl! Så det kommer bli en sen middag för mig men det får ni se mer om sen. Jag kommer i alla fall vara hemma med familjen idag och mysa! Mest sitta framför datan då, haha men det blir mys!
Imorgon ska jag typ vara med Fredrika Ulff och hon ska sova här kanske om hon nu inte har dissat mig som min kompis nu sa till mig. Ja, super mysigt! Då kommer hon in till stan så har vi myskväll och eftersom hon har blogg också så kommer det bli mycket bloggande. Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0