Dålig uppdatering idag..

Sorry för dålig uppdatering idag! Jag är ledsen för det, men jag har tagit det lungt idag! Och jag uppdatera dåligt igår också, skrev ju aldrig vad jag köpa! Ojdå? Haha. Men jag orkar fan inte ta bild på det nu, gör det senare! Det blev i alla fall ett par jeans och två tröjor! Jätte nöjd. Jag lägger ut bilder på dom senare eftersom jag har använt jeansen och en tröja! Jag var med Fredrika Ulff hela dagen igår och det var super mys tycker jag. Vi behövde verkligen prata och träffas! Sen idag var det skola och jag hade musikprov och noförhör och vi får se hur båda gick. Haha! Resultet som sagt.. Sen så gick vi hem till Andrea för vi behövde baka till engelskan för imorgon! Kommer bilder på det snart. Och sen gick jag hem och chilla, åt mellis och kolla på hajfilmen med syrran och hennes kompis typ! Ja så såg mina dagar ut! Hur såg er dag ut då? :D Kram
En liten random bild på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0