Chocolate fudge pudding

Vi bakade ju en kaka idag för engelskan imorgon och det ska alla göra så vi bakade Chocolate fudge pudding. Alltså man måste göra något engelskt och det blir tydligen jätte misslyckat eller alla som har gjort det hittills har fått den misslyckad men våran kanske blir lyckad, who knows? Den är fett skum i alla fall!
Det här är receptet och det är ju självklart på engelska så vi fatta ingenting!
Precis innan man skulle lägga in den i ugnen så skulle man hälla vatten över den?
Men sen börja den ändå se helt normal ut.. Eller?

Jag gick innan den blev klar så hann inte se resultatet men får se det imorgon! Det ska också hällas florsocker över den men det gör Andrea imorgon innan skolan så att den hinner svalna under natten. Men det är en riktigt udda kaka! Alla säger att den smakar blä. Och jag kommer inte smaka för jag äter ju knappt något och tvingar i mig vanlig mat så.. Aja kram så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0