Boring day

Hello, idag har jag varit i skolan och just nu sitter jag på mammas jobb och ska snart till sjukhuset för att ta provet för att se hur min kropp fungerar och sådant och sen ska jag snacka med pissläkaren. Kanske måste ta bort min medicin? NEJ, det får hon fan inte göra. Då får jag ju ont i huvudet igen! Uscha buscha. Men jag har gått ner ännu mer i vikt även fast jag äter! Aja vi ska i alla fall snacka och jag skriver hur det gick sen...

Jag sitter och äter en halv bars nu också innan för att mamma tror att det "hjälper" till allt innan hon ska kolla mig! Sen ska jag tillbaka hit och äta lunch och sen ska jag till skolan igen. Jippi, rolig dag? Neej.. Ska i alla fall försöka uppdatera bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0