Trög tjej

Japp, idag är jag en ensam och trög tjej :) Sköönt! Hahha, nä men just nu ligger jag i sängen och har kollat på lite vampire diaries. Skulle ha skypat med Paloma halv åtta men vi båda glömde så hon ska smsa när hon kan så vi ska snart skypa! Stackars henne som ska behöva skypa med tröga jag :P
Efter det ska jag ringa min super gulliga bästavän Julia och vi ska prata lite! Saknar henne även fast hon vinkade till mig idag när hon var påväg hem från skolan! Fast den björnen klarar man säg inte utan länge. Skulle ha velat ha en kyss men, men en kyss får man inte varje dag bara speciella dagar! ;) Hahahahhahah va flum jag är! Neejj usch, nu ska jag sluta blogga-.- PÖÖSN♥
Bild på Julia för jag bara är för tröög för att ta billlddd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0