Vad tycks?

Godmorgon!
Nu på morgonen har jag gjort om bloggen lite till! Så vad tycker ni? Bra eller dåligt? Hiss eller diss? Jag gillar det. Nu när jag har bestämt mig för att börja blogga mer vill jag vara helt säker liksom! Aja me love ♥ Hmm! Jag har ju självklart sparat den förra stillmallen på datan ifall jag skulle sakna den lite. Men det tror jag inte.. Vi får se! Ciao så länge!
Haha! Det här var jag när jag skulle ha disco och min mamma hade plattat håret på mig för första gången typ! Kul att se.. Snacka om snygg pose dära!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godmorgon sötnos <3

2011-02-03 @ 09:02:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0