Uttråkad!

Nu ligger jag i sängen och mår illa och kollar på house och ska försöka göra lite matte! Fast lärarna säger att jag inte behöver. Haha! Aja, hursom så är det grymt uttråkade att vara hemma nu! Jag menar seriöst, jag har varit hemma i 2 veckor nu! Men jag mår ju dåligt och skulle inte klara av att gå i skolan så det är bäst att jag är hemma den här veckan också! Men nästa vecka då ska jag till skolan. Wiho! Hahaha

Humm, vad ska jag mer säga! Jag har gjort klart min halsduk och ni får se mitt resultat senare när jag kan visa det med en outfit och när jag är mer fräsch liksom! Typ när jag ska till skolan. Haha! Jag blev själv riktigt nöjd typ eftersom jag bara gjorde efter hur jag själv ville typ. Så de blev bra faktiskt, dom kommer jag göra många av. Jag gjorde den snabbt också bara på en vecka liksom! Men det är ganska dyrt garn.. 500 kr tror jag att allt kosta med stickor också! Men jag kan kolla upp det bättre om det är någon som vill? Hehe!

Aja, men vi hörs senare för nu tror jag att jag ska vila lite och kanske trycka i mig något att äta eftersom jag inte har ätit något idag. Fredrika Ulff ska komma förbi vid halv 5 typ och säga hej! Aa, jag vet inte riktigt haha! Men dom ville komma och kolla hur jag mår, så gulliga. CYA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0