Trött tjej

Godmorgon!
Nu sitter jag i soffan igen och jag har ätit lunch eller lunch/frukost. Vaknade av att mamma kom och tvingar i mig lite mat och sen prata vi lite sen så var hon ju tvungen att gå till jobbet att jobba och då så sätter jag ju mig i soffan och kollar på House! Igen. Haha!
Idag ska jag vara hemma nu till 17.00 sen ska min syster faktiskt ha en tjejmiddag och då måste jag, mamma och min bror ut ur lägenheten! Ja även fast jag är sjuk så kan ju inte min syrra påverkas så mycket liksom. Så jag och min bror ska ta en taxi till Wendela min kompis och min mamma kommer möta oss där för hon går direkt från jobbet! Så det blir en utmaning att gå ut men jag får försöka och det är ju inte så att jag ska ut på party utan jag ska ju till familjekompisar!
Jag är helt sliten och tråkig Wendela kommer tycka jag är helt...? Hahah.. Aja. Ciao!
Mina boxar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0