Svaren på frågorna

Vilken är din favvo affär?
Svår fråga! Jag har många favoritaffärer men jag gillar allt möjligt. Jag gillar att blanda stilar och gillar inte att kolla på hur folk har köpt kläder genom vart dom har köpt kläder från eller vilket märke! Men vad som helst bara det är snyggt, you name it!

Hur gammal är du?
Jag är 13 år och är 97a. Jag fyller år 1 september!

Har du någon gång raderat ett inlägg du skrivit?
Haha, ja du! Inte på den här bloggen men på en annan blogg när jag var väldigt arg och skrev något dumt som jag ångra efter. Rolig fråga föresten!

Hur många inlägg har du gjort på hela denna bloggen?
Jag har bara skrivit 65 inlägg med det här! Men det kommer.. Hahaha

Vad har du för framtidsplaner?
Hmm! Jag vet inte. Gå i skolan bli frisk från min sjukdom! Haha. Vara med kompisar, ha roligt, spela fotboll och bli bättre i skolan! Allt sådant vanligt.. Hahah, svår fråga igen!

Bästa bloggen?
Kissies, Dessie, Paow och Kenzas.. Lite småbloggar!

Hur lång är du?
169 cm exakt tror jag...?

Vad tycker du om Blondinbella?
Vet inte! Jag tycker hon är lite tråkig. Jag läser aldrig hennes blogg men jag ser självklart upp till henne och skulle jag träffa henne skulle jag tycka det var coolt men jag tycker hon var bättre på att blogga förut!

Burger king eller Mcdonalds?
Mc donalds självklart!

Dina bästa och sämsta egenskaper?
Ja du, just nu är det mitt emunförsvar som är min sämsta egenskap! Vad som är mitt bästa just nu vet jag inte. Men förut? Så, haha. Jag är inte alls självsäker så det här är svårt! Det finns inte så mycket bra med mig!


Där har ni de så puusss

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Kors, fjädrar, pistoler, vingar, kedjor, döskallar, nycklar, peacemärken ... m.m.

Nystartad smyckesblogg där jag säljer egengjorda smycken till superbra priser.



- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-02-04 @ 13:44:17
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!

Önskar dig en mysig fredag! :D

2011-02-04 @ 13:45:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0