Nice färg va?

Ja, haha! Vissa av er kanske inte vet men jag är ganska bra eller jag vet hur man stickar och virkar och sådant så min mamma fixade garn och stickor och sådant till mig så nu har jag satt igång med att sticka en halsduk! Fast en som går runt som man syr sedan! Aja, jag visar när den är klar. Men jag har inte kommit så långt men ändå ganska! Den blir jättebra och färgen är skitfin. Den kommer bli jättefin att ha till när jag börjar skolan igen kanske? Eller vem vet! Jag kanske inte ens använder den.. Haha! Så typiskt mig. Ni får se resultat jag lovar! Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: stella

Det kommer säkert bli jättebra. Kul att du är bra på det :D

2011-02-03 @ 16:25:18
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0