Min söndag!

Igår var det söndag och då så kom Victoria och Olivia förbi mig för att kolla hur jag mår och då fick jag lite presenter av dom! Så söta ungar, hihihi. Aja hursom så dom var här hela dagen typ och vi kollade på film och serier och dom fika lite och vi snacka lite och så! Ja de var vad vi gjorde och så bestämde dom att dom skulle komma förbi någon gång i veckan också eftersom dom har temavecka så har dom inga läxor men de får ju dom bestämma! Men dom skulle se hur de blir. Jajaja!

Idag mår jag dåligt och ligger bara i sängen och har inte ätit något och ska sova lite till! Så idag mår jag faktiskt sämre just nu men men. Det är inte så jätte skönt! Jag satsar på att börja i skolan nästa tisdag så det ska bli kul! Aja vi hörs senare ciao





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vilka snyyggggaaa girlssss! Skiiit dom mååååste typ vara dom populärasteee tjejerna i heeeeeeela skooolan!

2011-02-08 @ 22:14:08
Postat av: Anonym

dem e ju helt amazing snygga, haru mobil nr eller??

2011-02-08 @ 23:13:03
Postat av: Anonym

skiiiiiiiiiit vad snyggaa!!!

2011-02-27 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0