Min lilla myshörna!


Alltså seriöst! Kolla in min lilla mysiga bordhörna som min mamma har fixat här till mig nu på kvällen! Är den inte för mysig? Jag älskar den själv hahaha ♥ Nej, men sen så har jag hela House serien att kolla på också så det är helt ok att vara hemma. Fast att må illa är som att vilja ta livet av sig! Det är hemskt. Jag hatar det, hatar det! Jag har svimmat på toan 2 gånger nu liksom. Ingen aning varför men det har jag gjort i alla fall haha! Aja nog med det!
Min mamma är i alla fall bäst och ligger här bredvid mig nu och snarkar och hon fixar och gör allt för mig. Hon är så orolig för mig nu när jag är sjuk och hon fixar allt åt mig nu! Hahaha hon är supermamma, hon är världens bästa mamma. Jag älskar henne! Puss på er vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0