House

Hallo ;) Just nu sitter jag och chattar med GF och kollar på House och dricker te och mår bara lite illa för första gången men det börjar komma tillbaka! Faan också! :(
Aja jag ska inte göra så mycket förutom att vila och så! Sen ska jag försöka bli lite bättre med det här med bloggen och ta upp det lite för det är nog bra för mig nu när jag är sjuk så mycket för jag har hjärnbrist så jag måste börja tänka på andra saker och försöka göra andra saker än att bara ligga stilla! hahaha :D Okej, hjärnbrist är egentligen att man går ner mycket i vikt typ och aa typ vad det låter eller jag vet inte. Skit i det!
En bild på mig ni aldrig har sett, tyycckkss? tihihihi ♥ (hade den som profilbild för ett tag sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0