Fredag, men ingen skillnad!

Hello! Ja idag är det fredag men det gör ju ingen skillnad för mig om det är fredag eller kanske lite för nästa vecka ska ju jag gå till skolan igen! Woho. Jag längtar typ men jag är ganska trög i kroppen så jag ska typ försöka ta mig ut i helgen lite i alla fall försöka ta en promenad eller något! Om jag orkar!
Nu ligger jag och kollar på tv och ska typ vila lite snart för jag är jätte trött. Jag har inte alls bloggat mycket för jag har inte orkat lika mycket som jag gjorde förut! Jag gjorde det mycket mer när jag var sjuk i början men nu är jag bara tröttare så.. Men vi hörs lite senare! Och jag lovar att blogga bättre när jag mår bättre i kroppen! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0