En torsdags kväll

Hello! Nu sitter jag i soffan här en torsdags kväll och är inloggad på facebook och kollar på House och ska snart lägga mig ner i sängen för jag mår så sjukt illa! Snacka om en plågsam död. Jag hatar att må illa! Herregud..
Jag har i alla fall stickat mer och kommit längre! Tummen upp för det.. Självklart ju! Vad ska man mer säga? *Gud* jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om! Helt otroligt svårt att komma på. Det händer ju inte så mycket så det finns ju inte så mycket att blogga om och det är ju inte så många fasta läsare direkt! Haha.. Aja nog med det här!
Ville bara säga att jag lever. Ciao!
Visst har jag kommit långt? Ni får jämföra bilder själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0