Sjuk, alltid mig

Ja, hej! Jag är sjuk idag precis som jag har varit hela veckan och veckan därpå. Vad ska man säga? Jag har värsta problemet med skallen. Då menar jag inte att jag är mongo utan migrän fast ändå inte migrän för migräntabletter hjälper inte mig! Det är jätte komplicerat, vill helst inte tänka på det men det gör jävligt ont liksom :(

Hursom, så är jag jätte trött men jag ska försöka att inte sova. Ska egentligen inte hålla på med datan heller för det ger mig huvudvärk eller nåt men jag kan inte låta bli och är hur bloggsugen som helst! Men jag ska kanske med min pappa lite och vara med honom så jag försöker bli piggare och så att jag kan gå till skolan nästa vecka :) Det som är jobbigt är att jag har varit borta så länge och håller inte direkt kontakt med nån av mina vänner men det får lösa sig. Det jag ska tänka på nu är ett sätt att stöta bort migränen.


Jo, juste. Jag heter Stella och så här ser jag ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0