Mår inte bra alls

Heej, nu är det mycket tidigt på morgen och jag ska inte gå till skolan nu innan jag ska till sjukhuset men jag kanske kommer efter.. Jag ska i alla fall prata med mamma för det har hänt något som jag måste prata med henne om och de kan jag inte skriva på bloggen just nu. Men kanske senare för det är något som kommer hända mer!

Haha, nyfikna nu kanske(?) Men hursom så ska jag till mammas jobb och sen ska jag hem till mamma för att vila, har ont i magen. Men jag kommer blogga mer senare idag och förlåt för dålig uppdatering... Jag är snart tillbaka med mer:D! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vill du vara med på min Dagens blogg??

Kommentera bara "jag är med"

Du har större chans att vinna om du kommenterar flera gånger :)

2010-12-14 @ 17:12:36
URL: http://beckyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0