Julia Gustafsson

Jag älskar denna tjejen och vi har haft otroliga minnen! Vi har inte varit vänner länge men vi klickade direkt och jag ville dela med mig denna underbara tjej i min blogg. Och för att visa hur mycket jag älskar henne:D!

Du är en tjej som jag kan prata med exakt allt om för jag vet att du kan hålla det hemligt och kan stötta mig. Du har aldrig svikit mig och jag vet att du aldrig kommer göra det för du är den mest otroligt snälla person som jag har träffat! Du är som en skyddsängel men min skyddsängel och det är jag glad för! Jag tror att vi är skapade för varandra och vi har allt gemensamt. Vi tänker likadant! Du hjälper mig när ingen hjälper mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.. Det finns så mycket att säga om dig och jag börjar tappa ord! Jag vet att jag tjatar om hur otroligt grym du är men jag vill bara påminna dig så att du inte glömmer för det får du inte! Jag vill verkligen att du ska veta att du räddade mig för att gå under. Jag var nere i mörkret och du hjälpte mig se ljuset.. Jag ringer till dig när jag känner mig dålig och mår genast bättre! Jag är otroligt tacksam för det. Du gör min dag och jag vet inte vad min dag hade varit annars. Du är verkligen den mest äkta vännen som finns... Jag finns här för dig som du finns här för mig. Jag älskar dig Julia Gustafsson! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0