Ingen data

Heej, hoppas ni alla har haft en grym jul för det har jag! Jag är uppe i Östersund och är inte så mycket vid deras data utan jag är mest inne på Ipaden för jag har fått simkort innan jag åkte upp hit :) Men sen firade vi jul här och fick julklappar och nu sitter jag här och bloggar. Hehe, idag var jag och köpte ett tangentbord på ONOFF! För pengar jag fick av min bouns farmor och farfar som vi är upp hos här.. Men det är grymt! Jag älskar det, det är ett sådant som på alla apple datorer! Så jävla grymt.. Annars fick jag kläder, pengar (mycket), smågrejer, presentkort, en sådan grej som jag kan ladda över bilder från min kamera eller iphone direkt till ipaden(as ballt).. Allt det vanliga :) Men jag älskar det, speciellt pengar för då kan jag köpa hur jävla mycket som helst och vad jag vill! Vi fick också ett Wii, fast i hela familjen liksom och typ 3 spel :) De är riktigt roligt! Men vi hörs senare för jag ska chatta lite på facebook och spela lite Wii, puss på er! Ps. Förlåt för inga bilder men det kommer typ inte bli några för de går inte att ladda över från ipaden. Men om jag går in på datan så ska ni får en bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0