Barnvakt

Ja, just nu är jag barnvakt och kollar på film med brosan. Kollar på någon hundfilm på 5:an..? :P
Men jag tänkte bara skriva ett inlägg och jag har inte alls roligt. Skulle bli jätte glad om det var några mer som kommentera frågor på min frågestund! Var inte blyga. Kom igen! Hursom, så är jag super sliten och har inte så jätte mycket att göra så jag kommer blogga mer snart. Ska bara få något att blogga om, förslag kanske? Justin Bieber kanske, jag har ju inte visat hur mycket jag älskar den grabben än så det blir nog nästa. Bye ♥
Ja, eftersom jag är grymt ful och ofräsch just nu. Sjuklingen själv liksom! Men ni får i alla fall två kyssar från mig!

Kommentarer
Postat av: j u l i a

älska designen (y)

2010-12-11 @ 21:02:10
URL: http://julialandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0